وکیل ملکی در مشهد

بیشتر پرونده‌های مطروحه در دادگاه‌های مشهد مربوط به دعاوی ملکی است، به دلیل اهمیت بالای پرونده‌های ملکی، پیدا کردن بهترین وکیل ملکی در مشهد دغدغه مردم است و کوچک‌ترین اشتباهی در مسیر پرونده می‌تواند باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی شود و پرونده را از مسیر رسیدن به نتایج مثبت، منحرف ساخته و به ضرر موکل تمام شود، که ما در این مطلب سعی داریم به شما در پیدا کردن بهترین وکیل ملکی در مشهد کمک کنیم؛ همچنین آشنایی با یک وکیل در مشهد به شما این امکان را می‌دهد تا از نکات حقوقی خرید ملک نیز مطلع باشید.

نیاز به مشاوره با بهترین وکیل ملکی در مشهد داری؟

ویژگی‌های بهترین وکیل ملکی مشهد

حتما می‌دانید که طبق انتظارات شما بهترین وکیل ملکی مشهد باید فردی توانمند و باتجربه باشد تا با آشنایی کامل به قوانین ملکی بتواند مسیر پرونده را به جهت مثبت سوق دهد. ویژگی‌ها و توانمندی‌های یک وکیل ملکی عبارتند از:

دنبال بهترین وکیل ملکی در مشهد هستی؟

علیرضا قدیری، بهترین وکیل ملکی مشهد

علیرضا قدیری، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران، رئیس هیئت مدیره موسسه حقوقی علیرضا قدیری و عضو رسمی کانون وکلای استان خراسان با بیش از ۲۵ سال سابقه وکالت در پرونده‌های بزرگ و مهم است که همین امر، ایشان را در زمره وکلای باتجربه و خبره مشهد قرار داده است. ایشان سابقه حضور در هیات مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان را به عنوان عضو اصلی داشته و مسئولیت‌های مختلفی را در کانون وکلای مشهد به عهده داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

علیرضا قدیری یک وکیل با تجربه، متعهد و حرفه‌ای در انواع پرونده‌های ملکی است. 

بهترین وکیل ملکی در مشهد در دعاوی تخلیه اماکن مسکونی

دعاوی تخلیه با توجه به مسکونی بودن یا تجاری بودن آن دارای قواعد متفاوتی است. این قواعد در زمینه مرجع صالح به رسیدگی که می‌تواند شورای حل اختلاف یا دادگاه حقوقی باشد و نیز سایر شرایط تغییر می‌یابد. تخلیه اماکن مسکونی اعم از دعوای خلع ید یا تخلیه فوری مشمولین قانون سال ۱۳۷۶ و یا تخلیه عادی نیاز به تخصص و اشراف کامل به قوانین را دارد که علیرضا قدیری به عنوان بهترین وکیل ملکی در مشهد می‌تواند امور حقوقی مربوط به تخلیه اماکن مسکونی را در مراجع قضایی پیگیری نماید.

بهترین وکیل ملکی در مشهد در دعاوی تخلیه اماکن تجاری

تخلیه اماکن تجاری از پیچیده‌ترین دعاوی حقوقی محسوب می‌گردد. با توجه به اینکه در این خصوص قوانین متعددی وجود داشته و از سوی دیگر هر مورد از نمونه‌های تخلیه با اندکی تفاوت ممکن است مشمول قاعده خاصی قرار گیرد، ضروریست که موضوع تخلیه اماکن تجاری توسط بهترین وکیل ملکی در مشهد صورت پذیرد تا کمترین آسیب و خسارت به افراد وارد آید. علیرضا قدیری با تکیه بر تجربه و سال‌ها وکالت در اینگونه مسائل را به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان حل و فصل می‌کتد.

بهترین وکیل ملکی در مشهد در دعاوی اراضی ملی

یکی از مهم‌‍ترین قوانین در زمینه املاک مربوط به ملی شدن اراضی است. در این دعاوی که یک طرف آن ادارات دولتی مانند اداره منابع طبیعی یا اداره راه و شهرسازی و مسکن و یا اداره زمین شهری است، اشخاص با ملی اعلام شدن ملک خود مواجه هستند، به طوری که ملک مورد نظر در بعضی موارد به نام سازمان ملی مسکن و به نام دولت جمهوری اسلامی ایران سند رسمی هم خورده و شخص با موضوع خلع ید از ملکی که تصور می‌نمود متعلق به خودش است مواجه می‌گردد. رسیدگی به این موضوع و اعلام مستثنیات شدن ملک و متعاقباً ابطال سند دولتی و انتقال سند به نام ذینفع نیاز به یک وکیل ملکی باتجربه دارد که در این خصوص علاوه بر آشنایی با قوانین و مقررات و سابقه این قوانین، با رویه دادگاه‌ها نیز آشنایی لازم را داشته باشد. موسسه حقوقی علیرضا قدیری با توجه به سابقه طولانی خود قادر است دعاوی مربوط به اراضی ملی و مستثنیات آن را حل و فصل کند.

بهترین وکیل ملکی در مشهد در دعاوی تغییر کاربری اراضی

با گسترش شهر و توجه مردم به استفاده بهینه از باغات و اراضی کشاورزی، تغییر کاربری اینگونه از اراضی از موضوعات مورد توجه آحاد مردم است. بعضا ملاحظه می‌گردد کسانی با شوق و انگیزه‌های استفاده از طبیعت ملک کشاورزی را توسعه داده و در آن بناهایی را برای تفرج و حضور بیشتر در فضای طبیعی احداث می‌نمایند، در این مواقع ناخواسته درگیر قوانین مربوط به تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات شده و گاهی با هم با قلع و قمع و تخریب بنا‌های خود مواجه می‌گردند. آشنایی با این قوانین و طرح دعوای مناسب و یا دفاع مناسب در پرونده‌های تغییر کاربری نیاز به بهترین وکیل ملکی در مشهد داشته که در این خصوص موسسه حقوقی علیرضا قدیری با همراهی وکلای باتجربه در این موضوع، پذیرای حل مسائل شما است.

موسسه حقوقی علیرضا قدیری با همکاری وکلای متعهد و با سابقه در امور دعاوی ملکی پذیرای حضور شماست.

با ما در ارتباط باشید : ۰۹۱۵۵۹۰۹۵۴۹

نیاز به مشاوره با بهترین وکیل ملکی در مشهد رو داری؟

انتخاب بهترین وکیل ملکی در مشهد

اگر به دنبال یک وکیل ملکی در مشهد هستید اما در انتخاب آن شک و تردید دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم معیارهایی برای انتخاب بهترین وکیل ملکی در مشهد را در نظر داشته باشید. آگاهی از قوانین و مقررات، پیشگیری از مشکلات، راهنمایی در تهیه مدارک و قراردادها، نمایندگی در دادگاه، حل اختلافات میان طرفین، پایبندی به بررسی اسناد مورد نیاز و موعد دادگاه، توانایی تحلیل وضعیت حقوقی و حفظ حریم خصوصی و اطلاعات مشتری مواردی هستند که در انتخاب وکیل ملکی در مشهد می‌توانند به شما کمک کنند. وکیل امور ملکی مسئول است تا نظارت کاملی بر ثبت و انتقال مالکیت املاک داشته باشد و اطمینان حاصل کند که همه مراحل به درستی پیگیری می‌شود؛ همچنین وکیل امور ملکی باید قراردادهای خرید و فروش، اجاره، رهن و اجاره، هبه و... را به نحوی تهیه و بررسی کند که حقوق و تعهدات رعایت شود. به طور کلی، وجود وکیل ملکی ماهر و متخصص در دعاوی املاک می‌تواند به تضمین حقوق و حل مسائل به بهترین شکل کمک کند و از وقوع مشکلات ناگهانی جلوگیری نماید.

اهمیت انتخاب بهترین وکیل امور ملکی در مشهد

بخشی از مشکلات وجود دارد که رسیدگی و برطرف کردن آن بر عهده وکیل ملکی در مشهد است. این مشکلات که شاید برای هر یک از ما اتفاق بیوفتند شامل خرید و فروش ملک، اجاره و رهن و اجاره، وضعیت قانونی ملک، وارثین و امور وراثت، مسائل ثبتی و مالکیت، حقوق همسایگان، حقوق مستاجرین، مشکلات مرتبط با تفکیک و تقسیم مالکیت، پیگیری دعاوی حقوقی و مسائل مربوط به اجاره تجاری می‌شود. بعضی افراد در معاملات ملک به مشاوره حقوقی نیاز دارند تا از درست طی شدن تمام مراحل مطمئن شوند؛ همچنین در مواردی که به رهن و اجاره مربوط می‌شود، گاها اختلافاتی پیش می‌آید که باعث پایمال شدن حقوق مستاجرین یا مالکین شود. امور وراثت یکی از موارد دیگر است که در آن به وکیل امور ملکی احتیاج خواهید داشت و آخر موردی که به بررسی آن پرداخته‌ایم امور ثبت اسناد و تایید مالکیت است.

مهم‌ترین فعالیت‌های وکیل ملکی در مشهد

مهم‌ترین فعالیت‌های حقوقی وکیل ملکی در مشهد شامل دعاوی حقوق ملکی، دعاولی کیفری ملکی و حقوق ثبتی ملک و اراضی است که هر کدام به تفکیک به شرح زیر است.

مهم‌ترین دعاوی حقوقی ملکی

مهم‌ترین دعاوی حقوقی ملکی به اختصار شامل موارد زیر است.

مهم‌ترین دعاوی کیفری ملکی

دعاوی ملکی ثبتی

حق‌الوکاله وکیل ملکی در مشهد

حق‌الوکاله وکیل ملکی در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد که پیچیدگی پرونده شما از مهم‌ترین عوامل آن است.  باید دقت داشته باشید که هزینه نهایی با توجه به مستندات شما، دلایلی که موجود دارید و وسعت آن تعیین می‌گردد. برای تعیین حق‌الوکاله لازم است تا پرونده خود را همراه با تمامی دلایل و مستندات به وکیل مربوطه ارائه دهید و با دریافت مشاوره تخصصی از هزینه و روند پرونده مطلع شوید. موسسه حقوقی علیرضا قدیری با بهره‌گیری از بهترین و با تجربه‌ترین وکلا برای حل تمامی دعاوی ملکی پذیرای شماست. برای دریافت مشاوره کافیست با شماره 09155909549 در ارتباط باشید.

سوالات متداول

از مهم‌ترین سوابق علیرضا قدیری می‌توان به بازرس هیئت مدیره، نماینده ویژه کانون وکلا در اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای کشور(اسکودا)، مسئول کارگروه آموزش و تحقیقات شورای پیشگیری از وقوع جرم مشهد، مسئول کمیسیون آموزش و تحقیقات کانون وکلا، عضویت در کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری خراسان و انجام فعالیت‌های علمی در حوزه جزائی اشاره کرد.

حق‌الوکاله وکیل ملکی در مشهد به عوامل مختلفی همچون مستندات شما، ادله موجود، وسعت و پیچیدگی پرونده بستگی دارد.

برای اطلاع از روند حل دعاوی مربوط به ابطال سند مالکیت معارض و دعاوی ملکی ثبتی کافیست با مشاوران ما در مجموعه حقوقی علیرضا قدیری در ارتباط باشید

نگارش محتوا : علیرضا قدیری –  وکیل پایه یک دادگستری

20 پاسخ

    1. سلام وقت شماهم بخیر، جهت مشاوره بیشتر میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    1. سلام وقت شماهم بخیر، جهت مشاوره بیشتر و دریافت هزینه دقیق میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  1. سلام من از جناب قدیری تو حوزه وکالت ملکی در مشهد راهنمایی گرفتم و از نتیجه خیلی راضی بودم. میخواستم تشکر کنم بابت این اتفاق

    1. از توجه شما سپاسگذاریم.علیرضا قدیری به عنوان بهترین وکیل ملکی در مشهد با سال‌ها سابقه بهترین پیشنهاد را در دادگاه اجرایی می‌کند.

  2. سلام تشکر میکنم از وکیل حاذق اقا علیرضا قدیری. بسیار اگاه به تمامی فرایند قانونی بودن و به بهارین نحو انجام شد.

    1. سلام وقت شما هم بخیر خرسندیم که از وکیل ملکی خود علیرضا قدیری رضایت داشتیذ

  3. سلام. برای موضوع ملکی به این موسسه مراجعه کردیم و راهنمایی تون فوق العاده کاربردی و مفید بود . وافعا ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ملکان هستم، درخدمتتونم!