وکیل خانواده در مشهد

با توجه به افزایش پرونده‌های مرتبط با دعاوی خانوادگی در شهرستان مشهد این حق شما عزیزان است که بهترین وکیل‌ در مشهد را در دادگاه همراه خود داشته باشید. ما در مجموعه علیرضا قدیری با بهترین وکلای خانواده در مشهد همکاری داریم و شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی از بهترین‌ها در این زمینه مشاوره دریافت کنید.
در نظر داشته باشید که ساده انگاری دعاوی خانواده به دلیل روابطی که مابین زوجین وجود داشته است می‌تواند به ضرر شما تمام شود بهتر است به جای بی‌توجهی به مواردی این چنینی از بهترین وکلای خانواده در مشهد مشاوره دریافت کنید.  از طرفی در نظر داشته باشید که در دعاوی خانواده در مشهد ممکن است طرفین دعوا به طرح دادخواست اکتفا نکنند و دادخواست‌های حقوقی و کیفری در دادگاه علیه یکدیگر به ثبت برسانند که توجه به بی اطلاعی شما از شرایط و قوانین حقوقی و کیفری می‌تواند عواقب بدی را برای شما به همراه داشته باشد.

چگونه بهترین وکیل خانواده در مشهد را پیدا کنیم؟

اگرچه قوانین ایران در سرتاسر کشور یکسان است، اما مسائل مربوط به خانواده با توجه به اینکه متاثر از عوامل عرفی و محلی است عملاً در نحوه رسیدگی در محاکم و با توجه به شهر و محل سکونت زوجین دارای تفاوت‌هایی است که این ضرورت را ایجاب می‌کند در زمینه مسائل و اختلافات خانوادگی بهترین وکیل خانواده در همان شهر انتخاب گردد. 
بدین لحاظ بهترین وکیل خانواده در مشهد کسی است که آشنایی کامل به عرف محلی شهر مشهد داشته باشد و نیز با حضور مستمر در دادگاه‌ها از نحوه رسیدگی آن‌ها در موضوعات مختلف خانوادگی مطلع باشد.

 ویژگی‌های بهترین وکیل خانواده مشهد

حتما می‌دانید که طبق انتظارات شما بهترین وکیل خانواده مشهد باید فردی توانمند و باتجربه و مهارت لازم در زمینه خانواده باشد تا با آشنایی کامل به قوانین در زمینه خانواده، طلاق، مهریه و …  بتواند مسیر پرونده را به جهت مثبت سوق دهد. ویژگی‌ها و توانمندی‌های یک وکیل خانواده عبارتند از:

علیرضا قدیری، بهترین وکیل خانواده در مشهد

علیرضا قدیری، وکیل پایه یک دادگستری مشهد ،فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران، رییس هیئت مدیره موسسه علیرضا قدیری و عضو رسمی کانون وکلای استان خراسان با بیش از ۲۵ سال سابقه وکالت در پرونده‌های بزرگ و مهم که همین امر، ایشان را در زمره وکلای باتجربه و خبره مشهد قرارداده است. ایشان سابقه حضور در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان را به عنوان عضو اصلی داشته و مسئولیت‌های مختلفی را در کانون وکلای مشهد به عهده داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مواردی که در بالا ذکر شد تنها بخشی از ویژگی‌های علیرضا قدیری است، ایشان وکیلی با تجربه، متعهد و حرفه‌ای در انواع پرونده‌های خانواده هستند که باعث می‌شود گزینه مناسبی برای همراهی شما در دعاوی خانواده باشند؛ همچنین ایشان در وکالت سایر دعاوی حقوقی و کیفری نیز سابقه و تبحر زیادی دارند.

برای دریافت مشاوره از علیرضا قدیری با ما تماس بگیرید.

طلاقی آسان با وکیل خانواده در مشهد

هرچند حسب قوانین حق طلاق عمدتا با مرد است ولیکن زوجین با توجه به تصمیمی که برای جدایی می‌گیرند می‌توانند با توافق یکدیگر از هم جدا شده و به اصطلاح طلاق توافقی بگیرند. پروسه انجام طلاق توافقی نیز دارای اقداماتی است که ضروریست توسط وکیلی که آشنا به آن است صورت پذیرد. انجام مشاوره به عنوان پیش نیاز ثبت طلاق توافقی؛ همچنین نحوه تنظیم توافقات و حقوق طرفین و ارائه آن‌ها به دادگاه و ثبت آن‌ها در صورتجلسه دادگاه که به عنوان سند رسمی تعهدات طرفین در آینده مفید خواهد بود با اقدامات مدبرانه بهترین وکیل خانواده در مشهد می‌تواند به نحو شایسته‌ای انجام پذیرد تا طرفین از نگرانی‌های بعدی فارغ گردیده و انجام طلاق برای آن‌ها به موضوعی که در آینده به طرفین آسیب‌های حقوقی وارد آورد تبدیل نگردد.

دریافت حق و حقوق شما با بهترین وکیل خانواده در مشهد

با توجه به این موضوع که اکثر دعاوی خانواده در مشهد منجر به طلاق زوجین از یکدیگر می‌شود، دریافت حق و حقوق از طرف مقابل به یکی از دغدغه‌های زوج یا زوجه تبدیل می‌شود. در صورتی که وکیلی توانا و با تجربه در مسیر دریافت حق خود به همراه نداشته باشید ممکن است در این راه با شکست مواجه شوید و به حقوق خود نرسید. ما در موسسه حقوقی علیرضا قدیری در کنار شما هستیم تا حقوق شما را تمام و کمال از طرف مقابل دریافت کنیم. ما در این موسسه از کمک و مشاوره وکلای کیفری و وکیل ملکی در مشهد برخوردار هستیم تا موفقیت گرفتن حق و حقوق شما از طرف مقابل را تضمین کنیم.  در ادامه به خدماتی که در موسسه حقوقی علیرضا قدیری دریافت می‌کنید اشاره خواهیم کرد.

استرداد جهیزیه

وقتی زوجه به مرحله‌ای می‌رسد که ادامه زندگی مشترک برایش دشوار می‌گردد، اولین موضوعی که نسبت به آن نگران است تعیین تکلیف وسایل زندگی یا به اصطلاح همان جهیزیه است. این نگرانی زمانی بیشتر می‌شود که نسبت به وسایل و جهیزیه خود هیچ مدرک و سندی و یا فاکتوری ندارد. از طرفی دیگر زوج نیز نسبت به این موضوع نگرانی‌هایی دارد، به خصوص زمانی که زوج تعدادی از اقلام جهیزیه را خریداری نموده و تحویل زوجه داده و در سیاحه زوجه قرار گرفته و ذیل آن را امضاء نموده است. بهترین وکیل خانواده در مشهد می‌تواند با طرح دعوای صحیح حقوقی نسبت به استرداد جهیزیه و تعیین تکلیف اموال طرفین اقدامات مناسب را انجام دهد، به گونه‌ای که حقوق هیچ یک از زوجین پایمال نگردد و رضایت طرفین جلب گردد.

حضانت فرزندان

موضوع مهم درجدایی زوجین، تعیین تکلیف فرزندان مشترک بین آن‌ها است، چه از نظر حضانت و نگهداری آن‌ها و چه از نظر قرارهای ملاقات طرفین با فرزندان و چه از نظر هزینه‌های نگهداری فرزندان که به آن نفقه فرزندان گفته می‌شود. بهترین وکیل خانواده در مشهد با بکارگیری تجربه حقوقی خود قادر است نسبت به این مسائل با طرح و پیگیری اقدامات قضائی مناسب، نسبت به حقوق زوجین برای فرزندان کمک شایسته‌ای نماید تا علاوه بر اینکه فرزندان کمترین آسیب را ببینند، زوجین نیز به حق قانونی خود برای نگهداری و ارتباط با آنان دست یابند. موضوعات مذکور نیازمند تجربه کافی است تا آسیب کمتری ناشی از جدایی زوجین به فرزندان وارد آید و این امر صرفاً می‌تواند توسط بهترین وکیل خانواده در مشهد صورت پذیرد.

نفقه زوجه

حسب قوانین نفقه زوجه با مرد است و حتی در صورتیکه زوجه شاغل باشد این حق وجود داشته و مرد مکلف به پرداخت هزینه‌های زندگی است. نفقه شامل هزینه مسکن و وسایل زندگی و هزینه‌های البسه و نیز درمانی و غذایی زوجه و فرزندان است. خودداری مرد از پرداخت این هزینه‌ها نیز جنبه کیفری داشته و به لحاظ حقوقی قابل مطالبه است که با کمک وکیل کیفری در مشهد می‌توانید به راحتی حقوق خود را دریافت کنید. پیگیری واحقاق حقوق زوجه و فرزندان توسط بهترین وکیل خانواده در مشهد که نسبت به این مسائل تجربه کافی دارد صورت می‌پذیرد و زوجین لازم است در انتخاب وکیل برای این موارد به سابقه و توانمندی وکیل توجه لازم را بنمایند.

ازدواج مجدد

در مقابل تکلیفی که مرد برای پرداخت هزینه‌های زندگی دارد، زن نیز مکلف به تمکین و انجام تکالیف زناشویی است. به عبارتی حق نفقه برای زن در مقابل تکلیف وی به انجام وظایف همسری است. عدم انجام تکالیف همسری توسط زن حق درخواست تکلیف به تمکین برای مرد را به وجود می‌آورد. همانگونه که در صورتی که مرد تکالیف قانونی خود برای پرداخت هزینه‌های زندگی مشترک (نفقه) را نپردازد برای زن حق طلاق به وجود می‌آید، در مقابل در صورتی که به تکالیف زوجیت خود توجه ننماید مرد حق ازدواج مجدد پیدا می‌نماید. در این موارد به زوجه “ناشزه ” می‌گویند و در صورت اثبات این موضوع، دادگاه به مرد اجازه ازدواج مجدد را خواهد داد. در این موضوعات با توجه به دشواری اثبات آن و وجود نکات حقوقی متعدد لازم است زوجین از حضور بهترین وکیل خانواده در مشهد که تجربه کافی نسبت به این مسائل را دارد بهره گیرند تا وقت و هزینه آن‌ها هدر نرود.

حق اشتغال زوجه

حقوق مالی زن و درآمد وی به خود او تعلق دارد و مرد نسبت به آن هیچ نقشی ندارد ولیکن در مواردی مرد با اشتغال زوجه مخالفت می‌کند و اقدام به اخذ دستور از دادگاه برای جلوگیری از شغل همسر خود می‌نماید. در این موارد که مربوط به حقوق مادی زن است نکات حقوقی متعددی وجود دارد، از جمله اینکه آیا شغل زن بر خلاف مصلحت و شأن خانواده است یا خیر، آیا از اشتغال زن زندگی زناشویی آسیب می‌بیند یا خیر؟ همه این نکات بایستی توسط بهترین وکیل خانواده در مشهد پیگیری شود تا طرفین علاوه بر اینکه به حقوق قانونی خود دست می‌یابند زندگی مشترکشان نیز آسیب نبیند.

موسسه حقوقی علیرضا قدیری با همکاری وکلای متعهد و باسابقه در امور دعاوی خانواده پذیرای حضور شماست .

با ما در ارتباط باشید  : ۰۹۱۵۵۹۰۹۵۴۹

نیاز به مشاوره با بهترین وکیل خانواده در مشهد رو داری ؟

ملکان هستم، درخدمتتونم!